Utmanad

Hejsan. jag har blivit utmanad av Elizabet att skriva om 6 underliga/egendomliga saker om mig själv så här nedanför kommer dom:

Här är instruktionerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. När jag ska dricka vatten och ska hämta från kran så måste jag fylla glaset och hälla ut det igen flera gånger tills jag nöjer mig och kan dricka det :P ganska sjukt tycker jag, men jag kan absolut inte dricka det på första uppfyllningen. måste hälla ut och fylla upp igen minst två  gånger !

2. Jag är pedant förutom i mitt eget rum. jag kan vara hemma hos en kompis som har det as stökigt, då kan jag börja städa eller iaf lägga allt i en hög bara för att få det att se lite mer 'rent'. fast på ett sett så bryr jag mig egentligen inte om man har det stökigt eller inte, men jag gillar att ha allt organiserat och så.

3. Jag är väldigt noga med pengar, jag kollar nästan dagligen på miniräknare och räknar minus på saker jag vill ha eller ska köpa, så jag vet hur länge eller hur mycket jag behöver spara eller hur mycket jag har kvar efter jag köpt något.

4. Om jag är uppe sent på natten så blir jag kissa nödig jätte ofta! haha. typ om man sover över hos en kompis eller något och man ligger o pratar mitt i natten, då måste jag springa iväg på toaletten flera gånger! haha. jag vet faktiskt inte varför jag egentligen blir så kissanödig?

5. Jag får lätt dåligt samvete och skulkänslor för ingenting. Jag är väldigt noga med att inte såra någon för det är det sista jag vill.

6. Jag HATAR myror och andra slags insekter och småkryp. Tycker allt sånt där är väldigt vidrigt. bläää


så, färdig. Det var mycket svårare än jag trodde! Jag kom inte på någonting från början. haha. Iaf så står det ju att jag ska utmana sex personer till, men jag gör såhär: alla ni som känner att ni vill eller orkar anta utmaningen kan göra det :)

Kommentarer
Postat av: Sandiebelle

Jag kom inte heller på något i början hahaha å jag e också lite pedant ;)

Postat av: Malin A

Jag gör samma som du (fast bara en sköljning) när det gäller dricksglas. Skumma grejer vi har för oss ;)

2007-03-20 @ 13:32:44
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Hemlig-beundrare "Mary <3 Jane"

1. för du är van med att ni har smutsigt hemma.
2. är det drf du har en stor hög med smutstvätt på golvet?
3. brukar va så när man har lite att spendera
4. det är för att du vet att du kissar på dig annars
5. du sårar mig. hela tiden...
6. hatar du dig själv? :/

HAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag driver med dig ;R love yooou

2007-03-30 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback