bättre sent än aldrig

image313
Hejsan igen typ 20000 år efter. Men idag kände jag faktiskt att det kanske var dags att börja blogga igen.. Sommarlovet hittils har varit jättebra. Dagarna har dock bara rusat förbi känns det som och vädret har väl inte varit så underbart som man velat men annars har det var helt okej :) och sommaren är ju inte slut än så fler händelser väntar!

Det där "jobbiga" som var anledningen till att jag tog ett break från bloggningen o lite till är fortfarande "kvar" eller var man ska säga, men det "behandlas" och förhoppningsvis kommer allt att sluta gott. iallafall fick jag inget sommarjobb heller, jobbar extra ibland på coffee house by george men lönen där är ju inget att hurra över. haha. så jag har inte kunnat spendera pengar hit o dit. men lite shopping har jag gjort. aja nu ska jag bege mig, skriver väl en rad igen inom kort. hehe. puss/Tessi

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN :D

2007-07-27 @ 23:42:29
Postat av: Anonym

så roligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback